Algunes aportacions de la lògica informal i de la pragmadialèctica a la millora de l’enraonar Autors/ores Jordi Beltran del Rey Societat Catalana de Filosofia. Grup de Didàctica de la Filosofia Paraules clau: argumentació, didàctica, contraexemple, esquemes argumentals Resum Se subratlla la possible eficàcia en la millora argumentativa de l’alumnat adolescent en situacions quotidianes de continguts com la construcció de contraexemples i el treball sobre esquemes argumentatius informals. Il·lustrem la proposta amb diversos exemples. Aquests continguts s’escauen més als objectius educatius i s’adiuen més a les aportacions des de mitjan segle XX de la lògica informal, la pragmadialèctica i la psicologia cognitiva que els continguts usuals.Paraules clau: argumentació, didàctica, contraexemple, esquemes argumentals. Descàrregues PDF Publicat 2018-04-11 Com citar Beltran del Rey, J. (2018). Algunes aportacions de la lògica informal i de la pragmadialèctica a la millora de l’enraonar. Anuari De La Societat Catalana De Filosofia, (28-29), 293–301. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/ASCF/article/view/144247 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 28-29 (2018) Secció Actes del IV Congrés Català de Filosofia