La publicitat institucional a Catalunya (DOI: 10.2436/20.3008.01.84)

Autors/ores

  • Emili Feliu García Universitat d’Alacant
  • Àngels Feliu Albaladejo Universitat d’Alacant

Paraules clau:

publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports.

Resum

A partir de les insercions publicitàries realitzades per la Generalitat de Catalunya durant el període 1999-2009, s’analitza l’evolució de la publicitat governamental catalana pertanyent als diferents àmbits (social, polític, corporatiu i comercial) i sectors de la publicitat institucional, i centrem la nostra atenció, primordialment, en tres qüestions fonamentals: de què, quan i on fa publicitat el Govern català. L’objecte d’aquesta investigació és, doncs, conèixer el comportament de la Generalitat de Catalunya com a anunciant.

PARAULES CLAU:

publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports.

 

Biografies de l'autor/a

Emili Feliu García, Universitat d’Alacant

Professor titular de comunicació audiovisual i publicitat del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant.
Director del Grup d’Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social (GEPIPS) de la Universitat d’Alacant.

Àngels Feliu Albaladejo, Universitat d’Alacant

Professora col·laboradora del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant. Membre del Grup d’Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social (GEPIPS) de la Universitat d’Alacant.

Descàrregues

Publicat

2011-12-09

Com citar

Feliu García, E., & Feliu Albaladejo, Àngels. (2011). La publicitat institucional a Catalunya (DOI: 10.2436/20.3008.01.84). Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 28(2), 47. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54802

Número

Secció

Quadern central. La comunicació política