Les Transformacions en l'exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment

Autors/ores

  • Bernat López López

Resum

Tot i la dignificació professional en els oficis de la comunicació que s'ha produït al llarg de l'últim segle, sobretot si es compara amb les trajectòries professionals d'il·lustres com Avel·lí Artís-Gener o Joan Puig i Ferreter, encara s'és lluny d'assolir uns estàndards acceptables. Mentre algunes empreses perviuen encara en les pràctiques precaritzadores, la universitat, amb un excés d'oferta i l'aplicació de criteris de bonisme acadèmic, tampoc no ha fet prou per millorar la imatge dels estudis de comunicació. El resultat n'és una professió poc valorada que només tirarà endavant si, un cop superada la crisi econòmica, aprèn a pensar en clau global.

Descàrregues

Publicat

2011-06-02

Com citar

López López, B. (2011). Les Transformacions en l’exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 28(1), 9–17. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/67928.001

Número

Secció

Quadern central: les transformacions en l'exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment