Comunicació publicitària i estudis de relacions públiques

Autors/ores

  • Rafael López Lita
  • Marta Martín Llaguno

Resum

La publicitat, en el seu sentit més ampli, ha adquirit en la Comunitat Valenciana especificitat com a objecte d'estudi acadèmic a partir de l'any 2000, quan les titulacions en aquest àmbit s'han assentat i s'ha doctorat un elenc d'investigadors novells. Ara, les línies de treball són àmplies i diverses. Tant a la Universitat d'Alacant, com a la Jaume I de Castelló o a la Cardenal Herrera - CEU (UCH - CEU) de València, a més de l'anàlisi dels manifestos publicitaris, són objecte d'investigació, entre altres qüestions, els sistemes i les polítiques de comunicació o la docència en comunicació persuasiva. No obstant això, la idiosincràsia de cada institució ha marcat diferents singularitats per a cadascuna de les universitats. Així, a Alacant, adquireixen rellevància els estudis centrats en el benestar social; a Castelló, aquells orientats a la comunicació comercial i corporativa; i, a la UCH - CEU, els estudis sobre processos i tècniques publicitàries i les noves tecnologies.

Descàrregues

Publicat

2008-09-25

Com citar

López Lita, R., & Martín Llaguno, M. (2008). Comunicació publicitària i estudis de relacions públiques. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 22, 197–223. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/40130.001

Número

Secció

La recerca en comunicació en el País Valencià