Fonaments per a una pedagogia de l'acompanyament en la praxi de l'educació social |
Text complet
|
Jordi Planella i Ribera |
13-33 |
Construint una pedagogía de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per desertar vides |
Text complet
|
Javier Alonso, Ezequiel Mir, Anna Forés i Miravalles, Carmen Trinidad |
35-45 |
Acompanyament educatiu de persones amb malaltia mental |
Text complet
|
Assumpció Pié, Xavier Álvarez |
47-58 |
L'Acompanyament com a pedagogia d'invervenció amb dones vícitimes de violència domèstica |
Text complet
|
Cristina Estopà Bagot |
59-67 |
L'Acompanyament a col·lectius de gent gran |
Text complet
|
Xavier Lorente |
69-73 |
Les Històries de la vida: una excusa per acompanyar el trajecte vital de les persones grans |
Text complet
|
Carme Laín, Miquel Moré, Víctor Escoda |
75-83 |
El compromís en els processos d'acompanyament personal |
Text complet
|
Sònia Miguel Zamora, Maite Marzo |
85-92 |
Bibliografia especialitzada |
Text complet
|
Jordi Planella i Ribera |
93-96 |
De la cibernètica clàssica a la cibercultura |
Text complet
|
Begoña Gros Salvat |
99-111 |
La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual |
Text complet
|
Rocío Rueda Ortiz |
113-127 |
L'Educació és antropogènesi |
Text complet
|
Octavi Fullat i Genís |
131-161 |
Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya |
Text complet
|
Jaume Sarramona i López |
163-179 |
Valors, educació i pedagogia en Wilhelm Dilthey: plantejaments epistemològics en les ciències de l'esperit |
Text complet
|
Joan Carles Rincón i Verdera |
181-196 |
C. Freinet, potser el millor pedagog del segle XX |
Text complet
|
Martí Teixidó i Planas |
197-211 |
Cos, entorn, educació: de mem a estança |
Text complet
|
Teresa Romañà Blay |
213-234 |
Sobre el fet de pensar i l'acció pedagògica |
Text complet
|
Héctor Salinas Fuentes |
235-252 |
Entre el que és desitjable i el que és possible: l'educació com a estratègia per alleujar la pobresa a l'Amèrica Llatina |
Text complet
|
María Jesús Martínez Usarralde |
253-275 |
L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat. Factors que influiexen en l'opció triada |
Text complet
|
Enric Corominas i Rovira |
277-311 |
Educar: entre la contradicció i l'esperança |
Text complet
|
Francesca Majó i Clavell |
313-328 |
Família i salut dins del context escolar |
Text complet
|
Elena Roldan, Carmen Martín, Teresa Gómez, Juan José Moreno, Celia Río, Sílvia Martínez, Maribel García |
329-338 |
Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic |
Text complet
|
Ángel C. Moreu Calvo |
339-367 |
L'Assessorament psicopedagògic: una visió històrica. Els EAP |
Text complet
|
Salvador Domènech i Domènech |
369-384 |