Compromesos amb construir i implementar el pràcticum basat en resultats per als estudiants principals normals: experiència de la Xina

Autors/ores

  • Lei Chang Shanghai Normal University. Shanghai, China.

Paraules clau:

pràcticum, estudiants importants normals, certificació, educació del professorat, experiència, Xina

Resum

Per garantir i millorar de manera integral la qualitat de la formació del professorat, la Xina està duent a terme en l’actualitat un programa de certificació professional principal de formació del professorat en tot el país. El concepte bàsic d’aquest programa inclou tres aspectes: l’enfocament centrat en l’estudiant, l’educació basada en els resultats i la millora contínua de la qualitat. Les normes i els requisits d’avaluació de la certificació professional de l’especialitat de formació del professorat concedeixen una gran importància a la construcció i implementació del pràcticum per als estudiants que de l’especialitat de formació del professorat. Els requisits fonamentals en la secció de Cooperació i Pràcticum inclouen: l’establiment i funcionament del triple mecanisme de formació col·laborativa; l’establiment i gestió de l’avaluació del sistema de pràctica docent; i la implementació del sistema “d’instructor dual” en la pràctica educativa. Això implica i examina principalment els cincs aspectes de la formació col·laborativa, la construcció de la base educativa, l’ensenyament pràctic, l’equip d’instructors i l’avaluació de la gestió. La Universitat Normal de Xangai es presenta en aquest article com un exemple típic. Molts dels seus estudiants de Magisteri han superat la certificació professional de segon nivell. Creiem que la nostra experiència professional i l’exemple de les nostres pràctiques per als estudiants de Magisteri poden servir de referència per a altres països del món.
Paraules clau: pràcticum, estudiants importants normals, certificació professional, educació del professorat, experiència professional, Xina.

Biografia de l'autor/a

Lei Chang, Shanghai Normal University. Shanghai, China.

Department of mathematics, School of Mathematics and Physics, Shanghai Normal University, Shanghai,China

 

Descàrregues

Publicat

2021-01-19

Com citar

Chang, L. (2021). Compromesos amb construir i implementar el pràcticum basat en resultats per als estudiants principals normals: experiència de la Xina. Revista Catalana De Pedagogia, 19, 51–63. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/148505

Número

Secció

Articles d'experiències