Quines competències professionals ha de tenir un mestre avui?

Autors/ores

  • Jaume Cela i Ollé Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Joan Domènech i Francesch Director de l’Escola Pública Fructuós Gelabert de Barcelona. Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Paraules clau:

Competència, reprofessionalització, complexitat, formació, currículum, equip, canvi, compromís.

Resum

Per concretar les competències professionals d’algú que es vulgui dedicar a l’educació, cal tenir present quines finalitats volem que tingui l’acció educativa i quin és l’horitzó de sentit que volem assolir. Fer-ho, a més, en un marc d’incertesa provocat, sobretot, per l’acceleració dels canvis que vivim, ens porta encara més a la necessitat del diàleg per poder-les compartir i definir.

Paraules clau
Competència, reprofessionalització, complexitat, formació, currículum, equip, canvi, compromís.

Descàrregues

Com citar

Cela i Ollé, J., & Domènech i Francesch, J. (2016). Quines competències professionals ha de tenir un mestre avui?. Revista Catalana De Pedagogia, 9, 62–72. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139478

Número

Secció

Tema monogràfic: La formació professional dels mestres