Guillaume Le Floch (ed.), COVID-19: Approches de droit public et de science politique, Boulogne-Billancourt: Berger Levrault, 2021, 300 p.
Descàrregues
Descàrregues
Com citar
Muñoz Gómez, M., & Ribes Ortega, C. (2023). Guillaume Le Floch (ed.), COVID-19: <i>Approches de droit public et de science politique</i>, Boulogne-Billancourt: Berger Levrault, 2021, 300 p. Quaderns Francesc Eiximenis: Revista De Dret Públic De Catalunya, (1), 189–195. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/QFE/article/view/150374
Número
Secció
Recensions
Llicència
La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.
Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Quaderns Francesc Eiximenis: Revista de Dret Públic de Catalunya per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:
- Els autors cedeixen a la Societat Catalana d’Estudis Jurídics (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a Quaderns Francesc Eiximenis: Revista de Dret Públic de Catalunya.
- Els autors responen davant la Societat Catalana d’Estudis Jurídics de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.
- És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.
- La Societat Catalana d’Estudis Jurídics està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.
- Els continguts publicats a la revista Quaderns Francesc Eiximenis: Revista de Dret Públic de Catalunya estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.
- Quaderns Francesc Eiximenis: Revista de Dret Públic de Catalunya no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.