Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat

Autores/as

  • Núria Garcia i Muñoz
  • Luisa Martínez i Garcia

Resumen

L'article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l'any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. Des d'una perspectiva qualitativa, s'obtenen resultats del significat que les dones atorguen a les representacions de gènere. La valoració i la conceptualització de les receptores de la publicitat i el sexisme mostren diversos estereotips que es perpetuen en els mitjans i que es distancien de la realitat social mateixa.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2009-11-16

Cómo citar

Garcia i Muñoz, N., & Martínez i Garcia, L. (2009). Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 131–141. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54749.001

Número

Sección

Sección abierta