Les Transformacions en l'exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment Autors/ores Bernat López López Resum Tot i la dignificació professional en els oficis de la comunicació que s'ha produït al llarg de l'últim segle, sobretot si es compara amb les trajectòries professionals d'il·lustres com Avel·lí Artís-Gener o Joan Puig i Ferreter, encara s'és lluny d'assolir uns estàndards acceptables. Mentre algunes empreses perviuen encara en les pràctiques precaritzadores, la universitat, amb un excés d'oferta i l'aplicació de criteris de bonisme acadèmic, tampoc no ha fet prou per millorar la imatge dels estudis de comunicació. El resultat n'és una professió poc valorada que només tirarà endavant si, un cop superada la crisi econòmica, aprèn a pensar en clau global. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2011-06-02 Com citar López López, B. (2011). Les Transformacions en l’exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 28(1), 9–17. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/67928.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 28 Núm. 1: maig 2011 Secció Quadern central: les transformacions en l'exercici de la comunicació: periodisme, publicitat, ficció i entreteniment