El Sector audiovisual a Catalunya

Autors/ores

  • Maria Corominas i Piulats

Resum

Durant el període 2006-2010, i especialment a partir de l'esclat de la crisi econòmica, el sector audiovisual català ha patit una davallada dels ingressos publicitaris i de l'activitat econòmica, sobretot entre els mitjans convencionals. Els principals canvis en l'àmbit de la ràdio han estat la concessió de 83 noves freqüències de ràdio privada i un augment considerable de la seva audiència. En l'àmbit de la televisió, destaca la convergència tecnològica i empresarial que s'ha produït en el marc de la transició cap a la TDT i l'augment important de l'espectre de canals. El temps de consum de televisió també ha augmentat considerablement. La Llei general de comunicació audiovisual, juntament amb els processos de digitalització i convergència, es perfila com un dels eixos bàsics de transformació del sector en el futur.

Descàrregues

Publicat

2010-12-10

Com citar

Corominas i Piulats, M. (2010). El Sector audiovisual a Catalunya. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 27, 11–19. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/63449.001

Número

Secció

Treballs Originals

Articles més llegits del mateix autor/a