Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat Autors/ores Núria Garcia i Muñoz Luisa Martínez i Garcia Resum L'article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l'any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. Des d'una perspectiva qualitativa, s'obtenen resultats del significat que les dones atorguen a les representacions de gènere. La valoració i la conceptualització de les receptores de la publicitat i el sexisme mostren diversos estereotips que es perpetuen en els mitjans i que es distancien de la realitat social mateixa. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2009-11-16 Com citar Garcia i Muñoz, N., & Martínez i Garcia, L. (2009). Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 131–141. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54749.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 25: desembre 2008 Secció Secció oberta