El Sentir de la reflexió ètica: imaginar i viure els valors

Autores/as

  • Isabel Carrillo Flores

Resumen

Amb les paraules aquí escrites es vol posar un cert ordre, no definitiu ni determinant, i donar nom a una forma viva de sentir i pensar l'educació com a relació d'acompanyament afectiu i dialògic que ajuda a desplegar la reflexió ètica i a donar sentit formatiu a la vivència creativa dels valors. En els diferents apartats, es parla d'experiències virtuoses que obren l'espai per viure i aprendre a viure moralment, d'encontres on es van revelant els significats del saber mirar, sentir i pensar el món, així com també del saber imaginar formes de vida més humanes.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2008-02-13

Cómo citar

Carrillo Flores, I. (2008). El Sentir de la reflexió ètica: imaginar i viure els valors. Revista Catalana De Pedagogia, 5, 145–161. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/33708.001

Número

Sección

Tema monogràfic: Les sensibilitats estètiques en l'experiència pedagògica

Artículos más leídos del mismo autor/a