Els Baixos obstinats en la pràctica musical a l'escola : una proposta metodològica

Autors/ores

  • Lluís Solé i Salas

Resum

En aquest article, després d'analitzar les diferents opcions actuals en la praxi i la interpretació musical dins de l'aula en l'escola primària, s'intenta oferir una metodologia de treball basada en la utilització dels anomenats baixos obstinats. Aquest és el resultat d'una dilatada experiència personal de l'autor en els camps de la interpretació de la música renaixentista i barroca, així com de la docència en centres d'ensenyament secundari. S'analitzen els objectius i els avantatges pedagògics que aquest procediment ens ofereix per tal de brindar al docent especialista en música una eina que facilita, agilitza i acosta una vivència musical extraordinàriament satisfactòria a l'infant.

Descàrregues

Publicat

2008-02-13

Com citar

Solé i Salas, L. (2008). Els Baixos obstinats en la pràctica musical a l’escola : una proposta metodològica. Revista Catalana De Pedagogia, 5, 33–49. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/33648.001

Número

Secció

Tema monogràfic: Les sensibilitats estètiques en l'experiència pedagògica