Fem realitat l’escola del segle XXI Autors/ores Enric Caturla i Fita Fundació Jesuïtes Educació Paraules clau: Educació integral, innovació, transformació, vocació, projecte vital, competències. Resum Si educar és fer homes i dones per a demà, avui caldrà transformar profundament l’escola. A Jesuïtes Educació, mitjançant el projecte Horitzó 2020, actualitzem l’escola i la posem en sintonia amb el món global i canviant del segle XXI. Per a nosaltres, la clau del nou paradigma és centrar-se en l’aprenentatge de l’alumnat i acompanyar-lo en el desenvolupament del seu propi projecte vital.Paraules clauEducació integral, innovació, transformació, vocació, projecte vital, competències. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Caturla i Fita, E. (2016). Fem realitat l’escola del segle XXI. Revista Catalana De Pedagogia, 9, 91–105. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139480 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 9 (2015) Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.