Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti

Autores/as

  • Francesca Davida Pizzigoni Università di Torino (Italia)

Palabras clave:

museu escolar, formació continuada, professors, entorn d'aprenentatge, innovació.

Resumen

L’article fa referència a l’experiència assolida els darrers 10 anys a Torí (Itàlia) a través del projecte «Voleu construir el vostre museu escolar?» i la xarxa relacionada d’escoles que s’ha creat al seu voltant, té com a objectiu avaluar el paper del museu escolar en la formació contínua dels professors. En particular, il·lustra el camí de formació inicial i continuada sobre el tema del patrimoni historicoeducatiu proposat als docents adherits al projecte i intenta traçar un possible model d’ús del museu escolar com a motor d’innovació pedagògica i educativa mitjançant la formació del professorat.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Cómo citar

Davida Pizzigoni, F. (2022). Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti. Educació I Història: Revista d’Història De l’Educació, (39), 67–93. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/EduH/article/view/150108

Número

Sección

Tema monográfico