Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti

Autors/ores

  • Francesca Davida Pizzigoni Università di Torino (Italia)

Paraules clau:

museu escolar, formació continuada, professors, entorn d'aprenentatge, innovació.

Resum

L’article fa referència a l’experiència assolida els darrers 10 anys a Torí (Itàlia) a través del projecte «Voleu construir el vostre museu escolar?» i la xarxa relacionada d’escoles que s’ha creat al seu voltant, té com a objectiu avaluar el paper del museu escolar en la formació contínua dels professors. En particular, il·lustra el camí de formació inicial i continuada sobre el tema del patrimoni historicoeducatiu proposat als docents adherits al projecte i intenta traçar un possible model d’ús del museu escolar com a motor d’innovació pedagògica i educativa mitjançant la formació del professorat.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Davida Pizzigoni, F. (2022). Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti. Educació I Història: Revista d’Història De l’Educació, (39), 67–93. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/EduH/article/view/150108

Número

Secció

Tema monogràfic