Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 20 (2012): juliol-desembre
Núm. 20 (2012): juliol-desembre
Publicat:
2012-12-22
Tema monogràfic
Introducció: models europeus d’acollida a les infàncies i adolescències durant el segle XX
Jordi Planella
9-11
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Siegfried Bernfeld i August Aichhorn: el treball educatiu en la protecció i atenció a les infàncies i les adolescències
Segundo Moyano
13-26
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Le Home «Chez Nous» comme modèle d’attention à l’enfance
Joseph Coquoz
27-46
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Entre la regeneración y la punición: el modelo educativo en el Auxilio Social falangista
Ángela Cenarro
47-66
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Barnbyn Skå (Skå, la vila dels infants) 1947-1972: L’experiència terapèutica de Gustav Jonsson amb infants «irrecuperables»
Núria Simó Gil
67-94
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Fernand Deligny: pedagogía y nomadismo en la educación de las «otras infancias»
Jordi Planella
95-115
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Assajos i estudis
El joc i els joguets: importància educativa en l’obra pedagògica de Maria Carbonell
Maria Jesús Llinares Ciscar
119-140
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Dues iniciatives en l’àmbit no formal de l’ensenyament musical a Mallorca (1977-1995)
Llorenç Gelabert Gual
141-160
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries