Poder financer i poder mediàtic: banca i grups de comunicació : els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004)

Autors/ores

  • Núria Almiron

Resum

La recerca parteix d'un enfocament d'economia política de la comunicació per abordar les relaciones i influències mútues que es donen entre el sector financer i els grups de comunicació, amb l'esperit d'esdevenir una modesta aportació que prossegueixi el camí obert ja fa tant de temps per Enrique Bustamante (Los amos de la información, 1983) i Cees Hamelink (Finanzas e información, 1984).

Descàrregues

Publicat

2008-10-16

Com citar

Almiron, N. (2008). Poder financer i poder mediàtic: banca i grups de comunicació : els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004). Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 23, 37–51. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/40448.001

Número

Secció

Secció oberta