Presentació |
Text complet
|
Isidor Marí i Mayans, Joan Mallart i Navarra |
11-14 |
La Inseguretat lingüística i l'aprenentatge de les llengües minoritzades : reflexions des del País Valencià |
Text complet
|
Josep M. Baldaquí i Escandell |
177-197 |
La Bressola, un projecte educatiu singular |
Text complet
|
Laura Domingo Peñafiel |
199-215 |
Seminari de Tardor 2007 : la societat en transició : la segona renovació de l'escola |
Text complet
|
|
217-218 |
Televisió i educació: un binomi compatible? |
Text complet
|
Núria Llorach i Boladeras |
219-230 |
Repensar la institució escolar i les pràctiques pedagògiques a la Catalunya d'avui |
Text complet
|
Joan-Josep Llansana i González |
231-241 |
Tendències actuals en els valors dels joves catalans |
Text complet
|
Lluís Sáez i Giol |
243 |
Pedagogia, política educativa i els reptes en l'educació |
Text complet
|
Joaquim Núñez i Cabanillas |
245-252 |
Cent anys de l'Institut d'Estudis Catalans : cent anys de Pedagogia |
Text complet
|
Jordi Monés i Pujol-Busquets |
253-278 |
La Diversitat cultural en els Centres Residencials d'Acció Educativa |
Text complet
|
Sandra Costa i Camara |
279-295 |
Escola i crisi lectora |
Text complet
|
M. Pilar Navarro Rodríguez |
297-313 |
El Fòrum de discussió com a espai d'interacció educativa en entorns semipresencials o a distància |
Text complet
|
Marta Marimon i Martí |
315-327 |
Propostes per a la millora educativa al barri de la Mina |
Text complet
|
Natividad Jiménez Serradilla |
329-345 |
L'Estada de Ferrière a Barcelona l'any 1930 |
Text complet
|
Joan Soler i Mata |
349-358 |
Per una pedagogia del joc: la seva aposta educativa des del segle XIX |
Text complet
|
Jaume Bantulà i Janot |
361-380 |
Companya: la revista de la dona (el somni de la dona lliure) |
Text complet
|
Laura Guilera Rico |
381-396 |
Arenas, Joaquim; Muset, Margarida. La immersió lingüística. Una obra de govern, un projecte compartir. Barcelona: Centre d'Estudis Jordi Pujol, 2007 |
Text complet
|
Lluís Busquets i Dalmau |
399-400 |
Baden-Powell, Robert. Escoltisme per a nois. Barcelona: Eumo Editorial, 2007 [pròlegs d'Antoni Tort i Salomó Marquès] |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
401-406 |
Buisán, C.; Echebarria, I. [coord.]. Miquel Meler i Muntané: vocación y pedagogía. Los orígenes de la pedagogía terapéutica en España. Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona, 2007 |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
406-408 |
Busquets, Ll.; Serra, B. [comp.]. Narracions i pedagogia. Barcelona: Institut d'Estudis Catalans. Societat Catalana de Pedagogia, 2008 |
Text complet
|
Lluís Busquets i Dalmau |
408-411 |
Codina, Maria Teresa. Educar en temps difícils: Escola Talitha, 1956-1974. Vic: Eumo, 2007 |
Text complet
|
Laura Guilera Rico |
411-419 |
Domènech i Domènech, S. Els alumnes de la República: els grups escolars del Patronat Escolar de l'Ajuntament de Barcelona. Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2008 |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
419-423 |
Florensa i Parés, Joan. P. Jacint Feliu i Utzet (1787-1867): protagonista de la restauració de l'Escola Pía a Espanya. Mataró: Caixa d'Estalvis Laietana, 2007 |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
423-426 |
Fumaroli, Marc. La educación de la libertad. Barcelona: Arcadia, 2007 [epíleg de Carlos García Gual: «La difícil lectura de los clásicos» |
Text complet
|
Josep Palau Orta |
427-429 |
García Carrasco, J. Leer en la cara y en el mundo. Barcelona: Herder, 2007 |
Text complet
|
Fernando Bárcena |
430-433 |
Martín-Moreno Cerrillo, Quintina. Organización y dirección de centros educativos innovadores: el centro educativo versátil Madrid: McGraw-Hill, 2006 |
Text complet
|
Blas Jiménez Cobo |
433-435 |
Pinker, S. Cómo funciona la mente. Barcelona: Destino, 2007 [1a ed. en anglès, 1997] |
Text complet
|
Lluís Busquets i Dalmau |
435-439 |
Santos Rego, M. A. Universidade e construccion da sociedade civil. Vigo: Edicions Xerais de Galicia, 2007 |
Text complet
|
Antón Costa Rico |
439-442 |
Torrents i Bertrana, Ricard. Què és la universitat, o de la conveniència de rellegir Humboldt. Vic: Universitat de Vic, 2007 |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
442-445 |
Dades dels col·laboradors d'aquest número |
Text complet
|
|
447-453 |