La gestió del coneixement en les organitzacions educatives

Autors/ores

  • David Rodríguez-Gómez

Resum

L'aparició i el desenvolupament de nous entorns de treball i aprenentatge són cada vegada més habituals en la societat del coneixement. En aquest context, la gestió del coneixement ha esdevingut ràpidament una estratègia fonamental per millorar els processos de desenvolupament professional en les organitzacions i, per tant, el desenvolupament organitzatiu. Aquest article ofereix una visió general de la presentació duta a terme per l'autor en la Primavera Pedagògica del 2009 de la Societat Catalana de Pedagogia i se centra en tres aspectes propers al desenvolupament de processos de gestió del coneixement a les organitzacions, en aquest cas, educatives: comunitats de pràctica, desenvolupament professional i desenvolupament organitzatiu.

Descàrregues

Publicat

2012-01-10

Com citar

Rodríguez-Gómez, D. (2012). La gestió del coneixement en les organitzacions educatives. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 435–448. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71848.001

Número

Secció

Estudis, recerques, experiències