Internationalizing Geography in Higher Education: Initiatives of the Association of American Geographers Autors/ores Michael N. Solem Resum L'ensenyament global implica uns aprenentatges sobre problemes i temes que creuen les fronteres nacionals així com interconnecten diversos sistemes culturals, ecològics, econòmics, polítics i tecnològics. L'ensenyament global també suposa aprendre a entendre i apreciar als nostres veïns que tenen un rerefons cultural diferent al nostre; a veure el món utilitzant els ulls i els pensaments dels altres; i entendre que les altres persones del món necessiten i volen el mateix que nosaltres. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2008-06-11 Com citar Solem, M. N. (2008). Internationalizing Geography in Higher Education: Initiatives of the Association of American Geographers. Treballs De La Societat Catalana De Geografia, (63), 167–175. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TSCG/article/view/35728.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 63: 2007 Secció Conferències