Ciutadans-espectadors: el futur de la televisió pública al segle XXI Autors/ores Francesc Escribano Resum La televisió influeix tant sobre les persones que cal que els telespectadors siguin tractats com a ciutadans i no solament com a consumidors. Això ho han de fer les televisions públiques i també les privades perquè indirectament també les paguen els ciutadans a través de la publicitat i haurien d'assumir més responsabilitats de cara a la societat, com passa a la resta d'Europa. Malgrat això, a l'Estat espanyol, els ciutadans no són la prioritat de les televisions privades ni de les públiques. Les necessitats i les reaccions del públic davant la programació queden amagades darrere les dades d'audiència. Cal un número que mesuri els interessos dels telespectadors per tal que les decisions a la televisió no se segueixin prenent en funció dels interessos comercials dels productors i els directius de les cadenes. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2010-06-30 Com citar Escribano, F. (2010). Ciutadans-espectadors: el futur de la televisió pública al segle XXI. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 26, 125–130. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/61508.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 26: desembre 2009 Secció El Paper de la televisió pública al segle XXI