L'Esport en la nostra vida quotidiana i als mitjans de comunicació: possibilitats per a una anàlisis crítica a l'educació secundària
Descàrregues
Descàrregues
Publicat
2005-12-05
Com citar
Juncà i Pujol, A., Tirado i Ramos, M. Àngel, Prat i Grau, M., & Soler i Prat, S. (2005). L’Esport en la nostra vida quotidiana i als mitjans de comunicació: possibilitats per a una anàlisis crítica a l’educació secundària. Revista Catalana De Pedagogia, 3, 217–236. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/1716.001
Número
Secció
Tema monogràfic: L' educació moral avui
Llicència
La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores.
Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:
- Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia.
- Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.
- És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.
- La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es.
- Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.
- La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.