Hemeroteca Científica Catalana
Acesso
Buscar
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Políticas Editoriais
Política de Acesso Livre
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Patrocínio da Revista
Início
/
Arquivos
/
n. 19 (2014)
n. 19 (2014)
Publicado:
2016-01-26
Editorial
Monografia: "L'àtom"
Mercè Izquierdo i Aymerich, Claudi Mans i Teixidó, Fina Guitart i Mas, Aureli Caamaño Ros
3
Text complet (Català)
Monografia / Aprenentatge de conceptes i models
Com es veuen els àtoms a la llum d'una espelma i com es compliquen més i més
Joan Aliberas, Mercè Izquierdo Aymerich, Fina Guitart i Mas
4-9
Text complet (Català)
Monografia / Història i naturalesa de la química
De com els químics varen començar a parlar d'àtoms: el corpuscularisme de la química del segle XVIII coma preludi de l'atomisme químic de Dalton
Pere Grapí i Vilumara
10-17
Text complet (Català)
De cómo el átomo se convierte en "real" y complejo y adquiere una estructura
Jordi Solbes
18-25
Text complet (Català)
Estratègies didàctiques
De com l'àtom es va fer útil i ensenyable
Iván Marchán Carvajal, Neus Sanmartí i Puig
26-32
Text complet (Català)
De com l'àtom esdevé una peça de LEGO. Una visió crítica
Claudi Mans i Teixidó
33-38
Text complet (Català)
A Holistic approach to the atom in school chemistry
Sibel Erduran
39-42
Text complet (Català)
Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?
Mireia Garcia Viloca, Núria López, Pilar Melcón, Isabel Muñoz, David Rial, Marta Segura, Josep Maria Valls, Marta Simón, Mercè Izquierdo Aymerich, Claudi Mans i Teixidó
43-47
Text complet (Català)
Intercanvi
Using demonstrations to stimulate inquiry and students' thinking
Peter E. Childs
48-57
Text complet (Català)
Els Residus en un laboratori de secundària. Les 3 R + S de salut
Sílvia Careta Burdó, Aina Solà i Rodrigo, Miquel Erra
58-62
Text complet (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários