Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Política d’accés lliure
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 14 (2013)
Núm. 14 (2013)
Publicat:
2013-11-05
Editorial
Monografia: "Ensenyar química per indagació"
Aureli Caamaño Ros, Fina Guitart i Mas
3
Text complet
Estratègies didàctiques
Aprendre a investigar i investigar per comprendre
Isabel Jiménez Bargalló, Jordi Martí Feixas
4-10
Text complet
El Procés d'aprentatge a plantejar preguntes investigables
Melina Furman, María del Carmen Barreto Pérez, Neus Sanmartí Puig
11-18
Text complet
Monografia / Innovació a l'aula
Una Actividad de indagación en un aula de diversificación: "¿Es beneficioso masticar bien para realizar una buena digestión?"
Ma Mercedes Martínez Aznar, Ana Isabel Bárcena Martín
19-28
Text complet
Termoquímica de las calderas domésticas de condensación: un caso de aprendizaje contextualizado por indagación dirigida
Gabriel Pinto
29-38
Text complet
Currículum, projectes i unitats
The Development and implementation of industry informed inquiry-based units for chemistry teachers (ESTABLISH project)
Odilla E. Finlayson, Sara Brady
39-47
Text complet
Noves tecnologies
Activitats contextualitzades en el laboratori virtual
Jordi Cuadros, Fina Guitart i Mas, Carme Artigas
48-55
Text complet
Monografia / Treball de recerca dels alumnes
Molt de química! Diversos mètodes per determinar experimentalment la constant d'Avogrado
Álvaro Domínguez Martínez
56-60
Text complet
Informació / Encontres
Ciencia en Acción 2012: un certàmen con mucha química
Marisa Prolongo, Gabriel Pinto
61-62
Text complet
Llengua
Català
English
Español
Português
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries