The Development and implementation of industry informed inquiry-based units for chemistry teachers (ESTABLISH project) Autors/ores Odilla E. Finlayson Sara Brady Resum El projecte ESTABLISH (7PM) té com a objectiu incrementar l'ús de metodologies d'ensenyament de les ciències basades en la indagació (ECBI) a les aules d'Europa. Mitjançant el subministrament de material didàctic (unitats ESTABLISH), reforçat per experiències reals proporcionades per la indústria, i el corresponent suport de formació educativa, tant per a professorat actiu com per a professorat en formació (Programes de Formació del Professorat ESTABLISH), els professors tenen a l'abast una àmplia gamma de recursos adequats per desenvolupar un ensenyament propi. En aquest treball s'analitza una de les unitats ESTABLISH i s'emfatitza el desenvolupament de vincles industrials. Es discuteix una sèrie d'enfocaments diferents dels vincles industrials per proporcionar un context als reptes actuals del disseny de materials didàctics. Descàrregues Text complet Publicat 2013-11-06 Número Núm. 14 (2013) Secció Currículum, projectes i unitats Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.