Presentació |
Text complet
|
Mònica Gijón Casares, Josep M. Puig Rovira, Laura Rubio Serrano |
11-12 |
Notes per a un debat sobre el lloc de l'educació moral i cívica a l'escola |
Text complet
|
Josep M. Puig Rovira |
13-52 |
Aprenentatge ètic a l'àmbit universitari |
Text complet
|
Montserrat Payà Sánchez, Maria Rosa Buxarrais Estrada |
53-74 |
Les Dinàmiques identitàries en les societats multiculturals postmodernes: nous reptes per a l'educació |
Text complet
|
M. Àngels Marín Gracia |
75-92 |
Escoltar el rostre de l'altre: reflexions sobre l'educació en valors ètics |
Text complet
|
Universitat Autònoma de Barcelona. Inst |
93-102 |
Democràcia i participació a l'estudi de pedagogia de la Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG: somnis, utopies i realitats |
Text complet
|
Salomó Marquès i Sureda, Jordi Feu i Gelis |
103-117 |
L'Ús de l'educació moral en col·lectius vulnerables o en risc d'exclusió social |
Text complet
|
Jesús Vilar Martín, Maria del Mar Galceran i Peiró |
119-130 |
Educació en valors: dones, igualtat i diferència |
Text complet
|
Isabel Carrillo Flores |
131-148 |
Viure conflictes i valors amb el teatre |
Text complet
|
Carme Romia i Agustí |
149-160 |
Educació en valors a través del cinema |
Text complet
|
Joan Mallart i Navarra, Consuelo Solaz Almena |
161-181 |
La Construcció de les relacions interpersonals en l'actual context escolar |
Text complet
|
Dolors Busquets Prat, Annabel Fontanet Caparrós, Elisabet Ballús Barnils, Marta Cabré Cunill |
183-194 |
Relacions interpersonals, educació moral i prevenció de la violència contra les dones |
Text complet
|
Montserrat Moreno Marimón, José Hernández Mayor, Genoveva Sastre Vilarrasa, Alba González Castellví |
195-216 |
L'Esport en la nostra vida quotidiana i als mitjans de comunicació: possibilitats per a una anàlisis crítica a l'educació secundària |
Text complet
|
Albert Juncà i Pujol, Miquel Àngel Tirado i Ramos, Maria Prat i Grau, Susanna Soler i Prat |
217-236 |
Aprendre a viure valors de convivència |
Text complet
|
Carme Negrillo, Enric Queralt |
237-246 |
Referències bibliogràfiques sobre educació moral |
Text complet
|
Mònica Gijón Casares, Laura Rubio Serrano |
247-264 |
Pedagogia necessària a l'escola, a la família, a la societat |
Text complet
|
Martí Teixidó i Planas |
267-285 |
Del text a l'hipertext: multimedialitat i llenguatge en xarxa |
Text complet
|
Anita Gramigna |
287-302 |
Vint anys de tallers de llengua i literatura catalanes a l'ensenyament secundari |
Text complet
|
Joaquim Arenas i Sampera |
303-311 |
Revalorització de la imaginació i de la narrativa: les propostes de Kieran Egan |
Text complet
|
Lluís Busquets i Dalmau |
313-329 |
No t'emocionis...escolta! L'ús de la música en l'educació emocional |
Text complet
|
Josep Gustems Carnicer, Caterina Calderón Garrido |
331-347 |
Alumnes amb necessitats especials: quins canvis d'actitud i cooperació s'han produït en la percepció dels seus companys? |
Text complet
|
Antonio Sánchez Asín, Pedro Jurado de los Santos |
349-391 |
La Universitat a França: realitats, problemes, transformacions |
Text complet
|
Jean-Louis Guereña |
393-403 |
"Viajes por las escuelas de Cataluña" de Luis Bello, edició i estudi introductori d'Agustín Escolano Benito |
Text complet
|
Conrad Vilanou i Torrano |
407-409 |
"Ben educats. Una defensa útil de les convencions, el civisme i l'autoritat", de Salvador Cardús |
Text complet
|
Lluís Busquets i Dalmau |
409-413 |
"Muscular christianity: evangelical protestants an the development of American sport", de Tony Ladd i James A. Mathisen |
Text complet
|
Oriol de Bolòs |
414-415 |
"La Lección de Auschwitz", de Joan-Carles Mèlich |
Text complet
|
Xavier Laudo Castillo |
416-419 |
"Prácticas morales: una aproximación a la educación moral", de Josep M. Puig |
Text complet
|
José Manuel Rodríguez Rodríguez |
420-421 |
"Le Roman de l'école au XIXè siècle", de Guillemette Tison |
Text complet
|
Eulàlia Collelldemont Pujadas |
421-422 |
"Pau Vila: l'esperit de la terra", de Joan Tort i Donada |
Text complet
|
Laura Guilera Rico |
422-426 |