El Raonament probabilístic en alumnes d'educació infantil i de cicle mitjà d'educació primària

Autores/as

  • Paula López
  • Sílvia Serra
  • Laia Torres

Resumen

Es presenta un estudi realitzat amb alumnes d'educació infantil i d'educació primària per detectar els coneixements i els raonaments previs que tenen sobre probabilitat i atzar. A partir d'una activitat senzilla, s'han analitzat els seus raonaments probabilístics i s'ha fet una comparativa entre els alumnes d'educació infantil i els d'educació primària. Els resultats no mostren diferències significatives entre les dues poblacions de l'estudi, ja que la majoria dels alumnes té una òptica totalment determinista i no entén l'atzar. Aquests resultats coincideixen amb els d'altres autors com Inhelder i Piaget (1955), que afirmen que aquest raonament no s'obté fins a finals de l'educació primària.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2015-07-23

Número

Sección

Artículos