Tinkering com a metodologia d’aprenentatge de STEAM a l’escola Montessori de Rubí

Autors/ores

  • Conxita Gimeno Sorribas
  • Sara Pardo Fernàndez

Paraules clau:

STEAM, creativitat, experimentació, ambient lúdic, diversitat, construir el propi aprenentatge, maker, tinkering

Resum

L’article mostra l’experiència didàctica que es desenvolupa a l’Escola Montessori ubicada al municipi de Rubí, en un context en què el foment de les vocacions STEAM (de l’anglès science, technology, engineering, arts and mathematics) està molt present. Amb aquest article volem promoure que altres escoles catalanes coneguin l’ús del tinkering com a metodologia a l’aula, tot explicant la nostra experiència i el procés de canvi, i definint i emmarcant els conceptes metodològics per tal d’encoratjar altres centres educatius cap a la seva transformació.

Descàrregues

Publicat

2023-09-22

Com citar

Gimeno Sorribas, C., & Pardo Fernàndez, S. (2023). <i>Tinkering</i> com a metodologia d’aprenentatge de STEAM a l’escola Montessori de Rubí. Revista De Tecnologia, (11), 58–64. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RTEC/article/view/150644

Número

Secció

Articles