Magia en la clase de química: una actividad para fomentar el interés de los alumnos

Autores

  • Ignacio Sánchez Díaz Universidad de Kassel
  • Ines Goldhausen Universidad de Kassel
  • David-Samuel Di Fuccia Universidad de Kassel
  • Lisa Weise Universidad de Tecnología de Dortmund
  • Bernd Ralle Universidad de Tecnología de Dortmund

Palavras-chave:

Química, educació química, activitat basada en contextos.

Resumo

La màgia sempre ha exercit una fascinació sobre l’ésser humà i un exemple d’això ha estat i és el personatge de Harry Potter, que pertany a la vida diària de molts alumnes que es troben actualment a l’educació secundària. Aquest article mostra una activitat mitjançant la qual es pot utilitzar l’interès en Harry Potter per fomentar l’interès de l’alumnat per temes químics, per mitjà d’una presentació en la qual es duen a terme diversos experiments que simulen alguns dels encanteris de les novel·les. També s’informa dels resultats d’aquesta activitat en algunes escoles d’Alemanya.

paraules clau: Química, educació química, activitat basada en contextos.

Downloads

Edição

Seção

Intercanvi