Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 1 (2008)
Núm. 1 (2008)
Publicado:
2008-10-08
Editorial
"Neix Educació Química" EduQ: una revista adreçada a l'àmbit de la docència de la Química
Aureli Caamaño Ros, Josefa Guitart i Mas, Mercè Izquierdo i Aymerich, Montserrat Tortosa Moreno
3
Text complet (Català)
Química i societat
Química quotidiana
Claudi Mans i Teixidó
4-9
Text complet (Català)
Conceptes i models químics
Algunes reflexions al voltant del tractament de l'equilibri químic en el batxillerat
Francesc A. Centellas i Masuet
10-16
Text complet (Català)
Innovació a l'aula
Treballant les competències a la classe de Química
Begoña Oliveras, Neus Sanmartí
17-23
Text complet (Català)
Recerca en didàctica de la química
Usando analogias com função criativa: uma nova estratégia para o ensino de química
Rosária Justi, Paula Cristina Cardoso Mendonça
24-29
Text complet (Català)
Química, educació ambiental...
Educació química i sostenibilitat
Amparo Vilches, Daniel Gil
30-39
Text complet (Català)
Treball pràctic al laboratori
Quin percentatge de carboni hi ha en una petxina?
Josep Corominas Viñas
40-44
Text complet (Català)
Noves tecnologies
L'Aprenentatge de la química amb sensors: casos pràctics, utilitat i valoració
Montserrat Tortosa Moreno
45-50
Text complet (Català)
Història i naturalesa de la química
L'Electrificació del canvi químic : els inicis al primer quart del segle XIX
Pere Grapí i Vilumara
51-57
Text complet (Català)
Treballs de recerca dels alumnes
Peix pesant?
Adrià Riera Palomino, Lourdes Díaz i Rovira
58-61
Text complet (Català)
Informacions
Notícies
62
Text complet (Català)
Ressenyes de llibres
62
Text complet (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as