La Preparación de un perfume como herramienta didáctica para abordar contenidos curriculares del àmbito de la química en la enseñanza media Autores/as Fiorella Silveira Segui Resumen En este artículo se explica el desarrollo d e uno de los talleres del museo Espacio Ciencia en el que los alumnos aprenden sobre la historia y la química del perfume y ponen a prueba los sentidos para preparar y envasar su propia formulación. El artículo se centra en el proceso de extracción de aceites esenciales llamado enfleurage e informa acerca de la evaluación por parte de los profesores que asistieron al taller, a la vez que establece posibles vínculos con los programas de los cursos de química de enseñanza secundaria. Descargas Text complet (Català) Publicado 2013-07-10 Número Núm. 13 (2012) Sección Química i societat Licencia La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.