La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica

Autores/as

  • Odilla E. Finlayson Dublin City University. School of Chemical Sciences. CASTeL (Ireland)

Palabras clave:

Avaluació, educació científica basada en la indagació, habilitats d’ocupabilitat.

Resumen

L’educació científica basada en la indagació ha estat el centre d’atenció de molts programes nacionals i internacionals a Europa en els últims anys com a forma de desenvolupar els coneixements i les habilitats dels estudiants, ampliar-ne els coneixements científics i desenvolupar habilitats d’ocupabilitat. Aquest article explora la interrelació entre objectius d’aprenentatge, estratègies d’ensenyament i pràctiques d’avaluació en el context d’un marc d’indagació. Tot i que els objectius d’aprenentatge i les estratègies d’ensenyament sovint es consideren un tàndem, les estratègies per a l’avaluació continuada de l’aprenentatge de l’estudiant només es consideren al final del procés.

paraules clau: Avaluació, educació científica basada en la indagació, habilitats d’ocupabilitat.

Descargas

Número

Sección

Artículos