Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa? Autors/ores Fina Guitart Societat Catalana de Química (SCQ) Carles Bo Institut Català d'Investigació Química Paraules clau: Educació química, recerca educativa, congrés europeu, ECRICE 2016. Resum L’article resumeix els principals trets de la 13a edició d‘ECRICE, celebrada l’any 2016 a Barcelona. Inclou dades de la participació i una breu descripció del contingut de les ponències invitades, dels simposis i dels esdeveniments socials. Les temàtiques escollides per a les ponències i les comunicacions rebudes donen una visió del moment en recerca i pràctica en educació química. S’hi expressa la percepció dels membres de la SCQ integrants del comitè organitzador a través dels coorganitzadors d’ECRICE 2016.paraules clau: Educació química, recerca educativa, congrés europeu, ECRICE 2016. Descàrregues PDF Número Núm. 23 (2017) Secció Monografia: Especial ECRICE 2016 Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.