Les reformes dels darrers 20 anys de l'Ensenyament Secundari Autors/ores Rosa M. Villalbí Resum Latest twenty years reforms in secondary school System. R. M. Villalbí, a high school teacher, reflects on the present days reform of secondary school system. She thinks that the conceptual and methodological positive novelties of the 1990 reform are not fully understood by most teachers. Villalbí states that schools having implemented 70s reform tended to eliminate authoritarism and to foster pupil's personality and pupil's participation in school life. Everybody knew that the francoist regime vowed to extinction was to overcome. Nowadays this concern for participation seems to have dropped out of sight, and moreover there is seemingly a tendency in school administration to excessive control, for example through inspection actuations and through only slightly democratic forms of headmasters appointment. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2005-10-21 Com citar Villalbí, R. M. (2005). Les reformes dels darrers 20 anys de l’Ensenyament Secundari. Educació I Història: Revista d’Història De l’Educació, (3), 84–86. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/EduH/article/view/18638.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 3: 1997-1998 Secció L'Educació secundària des de 1945 Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació.Els autors responen davant la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.