La educación de personas adultas en la Comunidad de Madrid durante el último cuarto del siglo XX

Autors/ores

  • Miguel Ángel Martínez Martínez Centro de Educación de Personas Adultas de Madrid (Espanya)

Paraules clau:

educació, història de l’educació d’adults, Madrid, models pedagògics.

Resum

L’educació de persones adultes a la Comunitat de Madrid es va definir al llarg de l’últim quart de segle xx en funció de tres models pedagògics representats per les entitats ciutadanes, els centres dependents del Ministeri d’Educació i els centres dependents de govern autonòmic, des que aquesta institució democràtica comencés el seu camí a l’Espanya postconstitucional. L’article presenta alguns indicadors que configuren l’eix de l’anàlisi: legislació, ordre de subvencions, centres, concepte d’educació d’adults, entitats, alumnat, professorat, voluntariat, política de l’educació d’adults a Madrid, projectes i mètodes.

Paraules claus: educació, història de l’educació d’adults, Madrid, models pedagògics.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Miguel Ángel Martínez Martínez, Centro de Educación de Personas Adultas de Madrid (Espanya)



Com citar

Martínez Martínez, M. Ángel. (2020). La educación de personas adultas en la Comunidad de Madrid durante el último cuarto del siglo XX. Educació I Història: Revista d’Història De l’Educació, (36), 113–127. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/EduH/article/view/148166

Número

Secció

Tema monogràfic