Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 20 (2009)
Núm. 20 (2009)
Publicat:
2009-11-11
Articles
L'Analogia com a mecanisme quasi únic de la cognició
Enric Casaban Moya
7-18
La Veritat és la realitat de les coses
Dídac Ramírez Sarrió
19-34
Jean-Jacques Rousseau: singularitats d'una nova
theologia civilis
Carles Llinàs i Puente
35-64
De la projecció del món sensible en el llenguatge : un exemple en Proust, Ponge i Merleau-Ponty
Glòria Farrés Famadas
65-74
Les Pors del segle XXI : l'experiència de la buidor del subjecte com a camí per a la seva construcció
Gabriel Amengual i Coll
75-93
Abstracts
249-251
Monografia
La Certesa i l'ideal : una filosofia personal i transferible
Alfred Badia i Gabarró
95-195
Butlletí platònic (VI)
El Futur anterior
Stanley Rosen
199-212
La Instauració platònica de la filosofia com a metafísica
Pablo Sandoval Villaroel
213-219
Dominic Scott,
Plato's Meno
. Cambridge. Cambridge University Press, 2006 (hardcover); (paperback), 2009. 238 p.
Jordi Sales i Coderch
221-226
Roslyn Weiss,
Virtue in the Cave. Moral Inquiry in Plato's Meno
, Oxford Universtity Press, 2001 (hardcover); (paperback) Rowman & Littlefield Pub Inc, 2008
Jordi Sales i Coderch
227-232
Miguel García-Baró,
El bien perfecto. Invitación a la filosofía platónica
, Salamanca: Sígueme, 2008
Pablo Sandoval Villaroel
233-236
Crònica
Presentació del grup d'estudis «Filosofia i i Psiquiatria»
Raimon Pàez Blanch, Ferran Molins Galvez, José M. López Santín
239-243
Rèquiem per Lluís Alegret, Manuel Satué... i un tipus d'escola
Gonçal Mayos Solsona
244-246
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries