La Preparación de un perfume como herramienta didáctica para abordar contenidos curriculares del àmbito de la química en la enseñanza media Autors/ores Fiorella Silveira Segui Resum En aquest article s'explica el desenvolupament d'un dels tallers del museu Espacio Ciencia en què els alumnes aprenen sobre la història i la química del perfum i posen a prova els sentits per preparar i envasar la seva pròpia formulació. L'article se centra en el procés d'extracció d'olis essencials anomenat enfleurage i informa sobre l'avaluació per part dels professors que van assistir al taller, al mateix temps que estableix possibles vincles amb els programes dels cursos de química d'ensenyament secundari. Descàrregues Text complet Publicat 2013-07-10 Número Núm. 13 (2012) Secció Química i societat Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.