¿Escriptura femenina? Les canto i les celebro Autors/ores Eulàlia Lledó IES Francisco de Goya (Barcelona) / Grup NOMBRA Resum This article has been written throughout many days and many (or, perhaps, not so many) different readings. It tries (as earnestly as possible) to explore some aspects of what is called (and what it should be?) feminine writings, showing some of their features and problematizing some topics around them. As the question does no allow a straight answer, the article is divided into sections that presents different typologies of feminine writing, and it also includes several notes which can be read simutaneously with the article or after reading the article, as they comment on or elaborate different questions dealt with in the article itself. Descàrregues PDF Publicat 2010-07-06 Número Núm. 8 (2002): Psicoanàlisi i diferència sexual. Violència de gènere Secció Miscel·lània Llicència Els autors i les autores conserven els drets d’autoria i atorguen a Lectora: revista de dones i textualitat el dret exclusiu de difusió, durant un any des de la publicació a la revista, a partir del qual l’obra serà disponible simultàniament sota una Llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada de Creative Commons que, si no si indica el contari, permet compartir l’obra amb tercers, sempre que aquests en reconeguin l’autoria i la publicació inicial en aquesta revista. Els autors i autores són lliures de fer acords contractualsaddicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista, un cop transcorregut un any des de la seva aparició. S’encoratja els autors i autores a reproduir la seva obra en línia (en repositoris institucionals, temàtics o a la seva pàgina web, per exemple) passat el període de difusió en exclusivitat a la revista, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu The Effect of Open Access, en anglès).