El sueño de Venecia o el guiño de los clásicos en la narrativa de Paloma Díaz-Mas Autors/ores Neus Samblancat Universitat Autònoma de Barcelona Resum Su artículo propone que la concepción de la obra de Paloma Díaz-Mas, El sueño de Venecia, como palimpsesto literario nos conduce a un análisis intertextual donde cada capítulo de la novela nos remite a un género y a unas voces de época. Los clásicos, como el resto de la producción narrativa de la autora, guiñan el ojo a lo largo de una obra que plantea una reflexión sobre la fragilidad de la razón y de la humana Memoria a la hora de conocer la Historia y de explicar una historia. Descàrregues PDF Publicat 2010-06-11 Número Núm. 1 (1995): [Primer número] Secció Miscel·lània Llicència Els autors i les autores conserven els drets d’autoria i atorguen a Lectora: revista de dones i textualitat el dret exclusiu de difusió, durant un any des de la publicació a la revista, a partir del qual l’obra serà disponible simultàniament sota una Llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada de Creative Commons que, si no si indica el contari, permet compartir l’obra amb tercers, sempre que aquests en reconeguin l’autoria i la publicació inicial en aquesta revista. Els autors i autores són lliures de fer acords contractualsaddicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista, un cop transcorregut un any des de la seva aparició. S’encoratja els autors i autores a reproduir la seva obra en línia (en repositoris institucionals, temàtics o a la seva pàgina web, per exemple) passat el període de difusió en exclusivitat a la revista, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu The Effect of Open Access, en anglès).