30 números d’Educació Química EduQ Autores Aureli Caamaño Universitat de Barcelona (UB) Fina Guitart Universitat de Barcelona (UB) Pere Grapí Universitat Autònoma de Barcelona Palavras-chave: Educació Química EduQ, anàlisi d’articles, seccions de la revista. Resumo En aquest article descrivim els canvis ocorreguts en els consells editor i assessor i en l’estructura de la revista i fem una anàlisi dels monogràfics i dels tipus d’articles publicats en els últims vint números, comparant aquesta anàlisi amb la que es va fer dels deu primers números en el número 10 de la revista (octubre, 2011). A continuació, analitzem el conjunt de números publicats des de l’1 fins al 30 i apuntem algunes qüestions que ens plantegem per continuar millorant la revista. Downloads PDF (Català) Edição n. 30 (2022) Seção Monografia: 30 números d’Educació Química EduQ Licença La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.