«Amb poc es pot veure molt»: l’impacte de la química pràctica a microescala en l’educació química

Autores

  • Robert Worley Brunel University Science Park (United Kingdom)

Palavras-chave:

Química pràctica, microquímica, química escolar, seguretat, tècnica.

Resumo

Els procediments a microescala en química fan que el treball pràctic sigui més segur i menys costós. Tanmateix, perquè aquestes tècniques siguin acceptables per als professors del Regne Unit, hi ha d’haver un «valor afegit». La microescala promou una millor gestió de l’aula, amb una reducció de la càrrega cognitiva a la memòria de treball a curt termini, un desafiament de les idees errònies a llarg termini a nivell molecular i iònic i, fins i tot, el desenvolupament d’experiments completament nous per als estudiants i de demostracions també noves per als professors.

paraules clau: Química pràctica, microquímica, química escolar, seguretat, tècnica.

Biografia do Autor

Robert Worley, Brunel University Science Park (United Kingdom)

Robert Worley / Brunel University Science Park (United Kingdom)

Downloads

Edição

Seção

Intercanvi