Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada

Autores

  • Norbert J. Pienta University of Georgia. Department of Chemistry (USA)
  • Hui Tang University of Georgia. Department of Chemistry (USA)

Palavras-chave:

Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en un navegador, seguiment ocular.

Resumo

Es recullen dades quantitatives d’estudiants de química introductòria de l’àmbit universitari amb eines basades en un navegador. Una eina de problemes de paraules utilitza un conjunt de variables generades per un algoritme. Una segona eina dibuixa estructures de Lewis amb punts, incloent-hi àtoms, electrons, enllaços i càrregues. La tercera eina examina la naturalesa de partícules de la matèria en què les esferes representen àtoms, ions o molècules. A més, s’utilitza el programari de seguiment ocular per analitzar problemes d’RMN de protó i per trobar funcions
estructurals.

paraules clau: Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en un navegador, seguiment ocular.

Downloads

Edição

Seção

Articles