Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 2 (2009)
Núm. 2 (2009)
Publicado:
2009-05-06
Editorial
EduQ ja és una realitat
Aureli Caamaño Ros, Josefa Guitart i Mas, Mercè Izquierdo i Aymerich, Montserrat Tortosa Moreno
3
Text complet (Català)
Química i societat
Aprenentatge de la ciència a través de la cuina
Pere Castells Esqué
4-10
Text complet (Català)
Estratègies i recursos didàctics
El Fuego como luminoso recurso didáctico
Fernando Ignacio de Prada Pérez de Azpeitia
11-15
Text complet (Català)
Conceptes i models químics
La Simetria, una altra manera de mirar els materials
David Muñoz-Rojas
16-23
Text complet (Català)
Projectes curriculars
Chemie im Kontext : one approach to realize science standards in chemistry classes?
Ilka Parchmann
24-31
Text complet (Català)
Actualitat química
L'Aigua, com més alta menys pura
Èric Jover i Comas
32-35
Text complet (Català)
Ensenyar i aprendre ciències
Observar un canvi químic
Roser Ylla i Boré, Teresa Calveras i Barniol
36-41
Text complet (Català)
Treball pràctic al laboratori
Estudi experimental d'aigües minerals naturals
Miquel Paraira
42-47
Text complet (Català)
Química, educació ambiental...
El Compromiso de enseñar química con criterios de sostenibilidad: la química verde
M. Luz González Arce, Angel Valea
48-52
Text complet (Català)
Treball de recerca dels alumnes
L'Aigua, un bé escàs? Estudi del procés d'osmosi inversa
Rocío Carrasco Reyes, Alba Cuadrado Santolaria, Emilio Llorente i Pérez
53-59
Text complet (Català)
Artículos
Encontres
60
Text complet (Català)
Ressenyes llibres
Aureli Caamaño Ros, Josefa Guitart i Mas
61-62
Text complet (Català)
Notícies
62
Text complet (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as