Química para un mundo sostenible: ¿Qué hacer desde los laboratorios? Autores/as Teresa Climent Resumen El presente trabajo pretende mostrar los logros conseguidos en los laboratorios docentes de la Facultad de Química de la Universitat de València tras el proceso de reducción de las cantidades con las que los estudiantes realizan las prácticas de química. El cambio de modelo de trabajo a una escala más reducida permite una serie de ventajas económicas y medioambientales a consecuencia de la disminución en las cantidades de residuos generados. Descargas Text complet (Català) Publicado 2010-02-05 Número Núm. 4 (2009) Sección Química, educació ambiental... Licencia La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.