Educació informal en química: una oportunitat perduda?

Autores/as

  • Sarah Hayes University of Limerick. Synthesis and Solid State Pharmaceutical Centre (Ireland)

Palabras clave:

Divulgació, compromís públic, educació informal, educació no formal.

Resumen

Les disciplines de ciència, tecnologia, enginyeria, matemàtiques i medicina (STEMM) configuren cada vegada més les nostres vides i el món on vivim. Tenint en compte això, hi ha la preocupació que la manca d’habilitats en aquests àmbits pugui afectar les economies nacionals i mundials. Afrontar els reptes en aquestes àrees requereix ciutadans compromesos i informats i també un grup de professions STEMM, per al present i per al futur. Aquest article se centrarà en els organismes de recerca que configuren aquest diàleg, específicament, en les actituds cap a la ciència, la comprensió pública de la ciència, l’alfabetització científica i el treball realitzat en l’àmbit de la divulgació i el compromís públic que condueix a l’aprenentatge informal i no formal amb un enfocament particular sobre programes relacionats amb la química.

paraules clau: Divulgació, compromís públic, educació informal, educació no formal.

Descargas

Número

Sección

Artículos