«Amb poc es pot veure molt»: l’impacte de la química pràctica a microescala en l’educació química

Autors/ores

  • Robert Worley Brunel University Science Park (United Kingdom)

Paraules clau:

Química pràctica, microquímica, química escolar, seguretat, tècnica.

Resum

Els procediments a microescala en química fan que el treball pràctic sigui més segur i menys costós. Tanmateix, perquè aquestes tècniques siguin acceptables per als professors del Regne Unit, hi ha d’haver un «valor afegit». La microescala promou una millor gestió de l’aula, amb una reducció de la càrrega cognitiva a la memòria de treball a curt termini, un desafiament de les idees errònies a llarg termini a nivell molecular i iònic i, fins i tot, el desenvolupament d’experiments completament nous per als estudiants i de demostracions també noves per als professors.

paraules clau: Química pràctica, microquímica, química escolar, seguretat, tècnica.

Biografia de l'autor/a

Robert Worley, Brunel University Science Park (United Kingdom)

Robert Worley / Brunel University Science Park (United Kingdom)

Descàrregues

Número

Secció

Intercanvi