L'Educació incessant: les idees pedagògiques de Jean-Marie Guyau = An incessant education: Jean-Marie Guyau's pedagogical ideas
Resum
Qui fou aquest filòsof de qui Sol Ferrer diu que el seu pare, Ferrer i Guàrdia, considerava l'autor que més l'havia influenciat? Jean-Marie Guyau, no obstant la seva curta vida, és un autor a la cruïlla de diverses èpoques. Els seus punts de vista sobre l'educació li van valer una audiència internacional. Amb el suport d'una filosofia moral, escrigué sobre la manera com hauria d'ésser l'educació que permetés als joves afrontar en les millors condicions, un món nou, complex i difícil.Descàrregues
Descàrregues
Publicat
Número
Secció
Llicència
- Els autors cedeixen a la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació.
- Els autors responen davant la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.
- És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.
- La Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.
- Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.
- La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.