Investigaciones escolares en ciencias: estrategia en la formación del profesorado y recurso para el aula Autors/ores Teresa Lupión Cobos Rafael López Castilla Resum Treballar les activitats pràctiques des de l'aula de ciències de secundària per tal de contribuir al desenvolupament de la competència en el coneixement i la interacció amb el món físic i natural (en endavant, competència científica) i, des d'aquesta, a la resta de les competències bàsiques de l'alumnat és una estratègia de gran implicació en els programes de formació docent actuals, ja que permet al professorat promoure les seves competències professionals i disposar de recursos didàctics vàlids. En aquest article es descriu i s'analitza una activitat formativa dissenyada amb aquestes finalitats en què va participar professorat en exercici de la província de Màlaga. Descàrregues Text complet Publicat 2014-07-01 Número Núm. 16 (2013) Secció Intercanvi Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.